Ben yeni başlamadım aslında hizmet almaya ama sorun çözülmedi. Hala aşırı bir kasılma var VDS'lerde. WHM kurulumu bizim makinalarda ve siteler kasım kasım kasılıyor açılırken.
yaklaşık 1 sene olucak 10 kere filan çökme oldu ns leri değiştirip durdular yaşamadığım problem kalmadı desem yeridir (hosting için konuşuyorum)