Eski gaz alarm cihazı arızalandığı için yeni bir tane aldım. Sıva altı kutuya bağlantısını nasıl yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim. Bu tip cihazların tavana yakın bir konuma takılması tavsiye ediliyor o yüzden kutuya bağlamak istiyorum eskisi de oraya bağlıydı. çat pat bilgim var ama elektrik şakaya gelmez forumun ustalarına danışmak istedim