Merhaba 2 sorum var.
1-) Senelerdir ingiltere adsense ödemelerini almak için wise kullanıyordum ancak biliyorsunuz Türkiye'de kapandı. İngilterede şirket açıp business wise hesabı açtım ve adsense'e yeni bir hesap olarak tekrar ekledim ödeme yöntemini doğrulamak için google bir miktar para yollayacaktı ancak 2 gün geçti hala gelmedi. Wise hala aktif olarak adsense için kullanılıyor mu ya da kullanılabilir mi? Umarım ingiltere adsenselerde wise yasaklanmamıştır.

2-) İngiltere numaram ve şirketim var paypal hesabı açmak istiyorum süreci kısaca özetleyecek bir arkadaş var mı? Konuları okudum ancak kimse adam gibi açıklamamış. Vds/vps alıp içerisinden gmail hesabı oluşturup uk numaramla kayıt olacağım ben böyle anladım ekstra pratik bir yol varsa açıklar mısınız?