Öncelikle R10 Yönetimine çok teşekkür ediyorum Doğum günümü bana hatırlattıkları için şahsen ben bile unutmuşum hiç aklımda değildi, Umarım bu yıl güzel başarılara hep birlikte adım atmamız nasip olur, her yaş aldığım zaman bir önceki yaşımı özlüyorum, Tekrardan teşekkür ediyorum iyi forumlar