Hocam bende de bunun yaklaşık 10 kat büyüklüğünde bir koleksiyon var. Önceki senelerde forumda paylaşmıştım. Bence en iyisi bulunduğun şehirde veya büyükşehre gidip, fiziki olarak koleksiyonculara sormak. İnternet üzerinden sağlıklı bir satış olacağını düşünmüyorum.