Merhaba arkadaşlar, 444lü hattımız var santral hizmeti kullanmak istiyoruz (sesli karşılama,operatör vs gibi hepsini içeren) bulut santral hizmeti alıyorduk fakat fiyatlar pahalı gelmeye başladı onun yerine cihazı alsak kendi ofisimizde dursa mantıklı mı ?
Nasıl bir yol izlememiz gerekiyor bunu sağlayan firmalar var mı ?
Özetlemek gerekirse hiçbir yere abone olmak istemiyoruz ses kayıtlarını da kendi ofisimizde saklamak istiyoruz.