hakkikilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Daha dün İş bankası üzerinden kredi çektim. İş bankasına gidin ek olarak yardımcı oluyorlar. Bir tık faiz oranı yüksek fakat her gün faizler artıyor.
Yarın bir gideyim. Akbank’a gittim görevli ben size 100 bin bile veririm dedi sonra en fazla 40 bin TL çıktı dedi. Ondan sonra biraz hayal kırıklığına uğradım. İş Bankasına hiç gitmedim. Faize yapacak bir şey yok el mahkum artık.