Arkadaşlar merhaba benim ihtiyaç kredisine ihtiyacım var. Durumum acil değil 1 2 aya kadar bekleyebilirim. Devlet bankaları limiti 50 bine düşürmüş. Şu an Ziraat 50 bin TL veriyor. Bir başka kredim olduğu için diğer bankalar aşağı yukarı bu kadar veriyor. İhtiyacım olan miktar en az 75 bin TL. Acaba 1 2 ay beklesem kredi limiti yükselir mi? Yoksa hazır veriyorlarken bunu alayım mı? Kredi taksidi ödeme konusunda hiçbir sorunum yok. Faiz oranını dert etmiyorum ancak kredi yok. Tavsiyeniz nedir?