mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir adanalı olarak yorumunuza üzüldüğümü belirtmek isterim.

geçmiş olsun.
Öyle ama hocam, 1 defa geldim ben oraya, daha da unutmam o günü.