Kei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hatlarda iyileştirme yapmacaklardır vdsl alt yapı çekiyorlardır
Vdsl zaten hocam 50mbps alıyoruz büyük siyah borular var onun vdsl olacağını sanmıyorum