atiryakicom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilmiyorsam bedelsiz hibe veya bağış olarak devir yapılabiliyor araştırın belediye rayiç bedeli üzerinden binde 6 olsa gerekti harç ücreti
Evet gördüm ama netlik bilmiyorum bu olursa iyi olacak yani olması gereken aslında bu