sözleşme için mahkeme yolunu tutmanız lazım ve işlemleri yapmak için vekalet vermişsinizdir ayrı bir şekilde onu gidip direk azlettirirseniz hiç bir işlem yapamayacağından işlemler zaten otomatik durur fakat vekaletten azlettiğinizi belediye kanallarına da bildirin geçerli diye işlem yapmasınlar.

1 kopya noter 1 kopya siz 1 kopya müteahhit ve 1 kopya belediye için alın iyi çalışmalar