Okul hayatım boyunca tüm müdür ve öğretmenlerimin söylediğine göre bakanlık okulu yapıp maaşları vermekten başka bir şeye karışmıyor. 6 ay yanan okul kaloriferi, dönemde 12 dersten üçer kere yapılan sınavlar ve ekstra testler için fotokopiler, beden eğitimi/müzik/resim dersleri için özel materyaller, temizlik ürünleri, elektrik/su, okulda kırılan/bozulan/eskiyen herhangi bir şeyin tamiri ve boyanması, hatta atanmamış; okulun işe aldığı hizmetlilerin maaşı ve sigortası öğrencilerden alınan aidattan ödeniyor. Ve evet maalesef özellikle bu günlerde çocuk sahibi olmak ve hakkıyla yetiştirmeye çalışmak büyük cesaret ve büyük külfet