"...her aile isyan ediyordu..." daha çok isyan edilecek durumlar var!

Yanlış anlamayın, konuyu siyaset veya kıraathane modeli tartışmaya çekmeyeceğim, ancak biz millet olarak şunu çok sık yapıyoruz ve kaybettiğimiz en büyük şey burası. Umursamıyoruz, düşünmüyoruz ve kayıtsız kalıyoruz.

Bir şeye zam geliyor, akaryakıt, gıda ürünleri, elektrik, su vs. Artık o kadar umursamaz hale geldik ki, işin ucu bi şekilde bize gelene kadar.. Bu konuda bir örnek.

İyi forumlar.