Aynı fiyatlarla bugün bende tanıştım

1. ve 5. sınıf 2 çocuk için sadece üstlerini 1.500 TL'ye aldım. Bir o kadar da pantolon için veririm muhtemelen. Ayakkabısı vs. bu ay kartlar limiti fulleyecek görünüyor. Daha okuldan verecekleri listenin maliyetini bilmiyorum.