Arkadaşlar hiç isyan etmezdim bugün ettim 1 sweet 2 pantolon 1. sınıfa giden oğlum için alındı neredeyse 1000 tl tuttu
kaydederken 3 paket fotokopi kağıdı istendi
her ay aidat vereceksiniz denildi
1 liste verildi padişah fermanı gibiydi çoğunu param varken almıştım Allahtan 3 4 katı artmıştı fiyatları
2li kalem 80 tl fiyatı nedir bu arkadaş 80 tlye limon fidanı alıyorduk 1 metre uzunluğunda
alışverişe gelen her aile isyan ediyordu avm heryere afiş dağıtmıştı 150 tlye okul kıyafetleri diye meğer 1 alan 2.si 150 tl diye millet sepetleri dolduruyor kasada atıyor iade ediyor gidiyordu çoğu bir kısmıda mecbur alıyordu
şu zam olaylarını eğitime neden koyuyorlar anlamadım bir asgari ücretli nasıl çoçuk okutabiliyor bilim bana bunu açıklasın boşverin ayda marsta hayat var mı yok mu ?