Nays da bir miktar param vardı sabah işe giderken iş bank ATM den çekim dedim QR kod ile, okuttum ATM beklenmeyen sorun hatası verdi. Nays hesabım sıfırlandı ama para almadım. Müşteri hizmetleri sıfır ilgi, oraya buraya dilekçe yaz , mesaj at, bildirim mail , sonuç sıfır. Peşini bıraktım vaktim yok. Ama kesinlikle uzak duruyorum herkese anlatıyorum.