Hocalarım küçük bir miktar kredi çekmiştim ve tek seferde kapatmak istedim ancak uygulama hata verdi ve hesabımdan para çekilmesine rağmen 600₺ taksit ödemesi gözüküyor. yarın taksit için son gün müşteri hizmetleri düzelecekten başka bir şey demiyor biri iş bankasına yönlendiriyor diğeri naysa ve iyice tedirgin olmaya başladım. Bu durumda siz olsanız ne yapardınız?