Olayı şahsi algılamanız üzücü. Yıllardır sektördesiniz ama bunu gözden geçirin derim. 6 Yılımı buraya vermişim on şikayet açılmış 10 tanesini çözmüşüm. Bana güvenilmesi normal sorunda olsa çözüyoruz. Şimdi siz kimsiniz nesiniz kisme bilmez. Bu işin raconu bu