Genelde aile merkezlerinde laboratuvar bulunmaz ve bu sebeple sabah olan işlemler öğleden sonra merkeze gönderilir ve sonuçlanır. Ertesi gün demelerinin sebebi bu. Kan grubuna bakmışken kan sayımı vs de bakalım diye düşünmüştür doktorunuz, o yüzden değerlerinize de bakacaklardır. E-Nabız'dan takip edebilirsiniz.
Hocam bunda kötü bir durum yok. Aile merkezlerinde, aile doktorları arada kontrol amaçlı kan alıyorlar. Ona istinaden almışlardır belki. Tahlil iyidir.
Bilseydim aç karnına giderdim bana bir şey söylenmedi ki, birde alkol falan çıkmaz demi sonuçlarda