Genelde aile merkezlerinde laboratuvar bulunmaz ve bu sebeple sabah olan işlemler öğleden sonra merkeze gönderilir ve sonuçlanır. Ertesi gün demelerinin sebebi bu. Kan grubuna bakmışken kan sayımı vs de bakalım diye düşünmüştür doktorunuz, o yüzden değerlerinize de bakacaklardır. E-Nabız'dan takip edebilirsiniz.