Anlamıyorum. Adsense dediğimiz durum özel bir oluşum, arzu edilenlerin yapmak yetmiyor mu? O da zaten Google sayfalarında, makalelerinde geçiyor, öyle di mi? Neden bir fikir ya da düşünce gerekiyor zaten hazır olan bir sisteme. Bulmaca gibi değil her halde asıl olan, asıl olan adam akıllı ve de istenilenleri yapmak. Doğru mu? Ya da......