Ramazanyavuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yer yatağında yatıyorum ya da çekyatta belim fena ağrıyor oda küçük olduğu için yatak almak da olmuyor bunu gördüm almayı düşündüm sanırım alacağım
daha iyilerini almalısın sonuçta sürekli kullanacaksın biz 3 4 saat yatıyorduk ama tabi iş yerindeydik soguk falan alıyorduk ister istemez nede olsa bu plastik bir malzeme daha iyilerine bak bence