ChronicL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8. güne girdik hala mavi tikim yok. Mail atıyorum, otomatik olarak cevap geliyor. 7 gün içinde incelenecektir diye. 8 oldu zaten
Halihazırda mavi tik almış hesapları dolaşmıştım. Hemen hemen onay vermedikleri hesap yok gibi. Umarım en kısa zamanda size de gelir.