bgb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır düzenli olarak kastığım organik bir hesabım var. Ufak bi kitleye ulaştı. Bu sabah baktığımda mavi tik gelmişti. Ödeme alma başvurumu tamamladım. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek.
8. güne girdik hala mavi tikim yok. Mail atıyorum, otomatik olarak cevap geliyor. 7 gün içinde incelenecektir diye. 8 oldu zaten