ben de logitech ciyim kulaklıkta,bence ürünleri gayet başarılı.g633 artemis ve 2 tanede g430 vardı bende.şimdi çatlak bi g430 ile devam ediyorum,inşallah işleri biraz düzeltebilirsem tekrar bi logitech almayı ben de düşünüyorum.özellikle bulabilirsem g633 artemis,süperdi...