English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Google reklamları, belirli kaynaklardan trafik alan sayfalara yerleştirilemez. Bunu araştır biraz kendileri yazmış.Evet torpilli.Adsense'de torpil geçiyor.Biz daha dün başlamadık bu işe.18 yıldır adsense kullanıyorum.Forumda belki ilk adsense kullanmaya başlayanlardanım.Kendini yetiştir biraz öyle emoji kullanarak karşındakini bozduğunu mu sanıyorsun.
Boş yere alınganlık yapıyorsun hocam. Emojiyi kimseyi bozmak veya bilmişlik taslamak düşüncesiyle kullanmadım el alışkanlığı . 18 yıl emek vermişsin emeğine saygı duyuyorum ama demek ki seninde kaçırdığın noktalar var, hayırlı geceler.