SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Shutterdan izlersiniz hocam
WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çektikten sonra paylaşırsanız görmek isteriz
DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bize de paylaşın hocam merak ediyorum.
SeripoSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla kurdum kamerayı timelapse çekiyorum. Mükemmel bir video çıkıyor. Shutter'a atıcam
tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanrılar kurban istiyor
DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dakikada 10-20 kere aydınlatıyor. Polis aracı gelmiş gibi adeta. Ama çok güzel kudretli büyükeyici bir olay. Olympos ve titanlar savaşıyor sanki gökyüzünde.
https://www.r10.net/off-topic/380507...post1085875934