Konu
Bizim Yaptığımız Enayilik mi?
05-09-2023, 17:30:10
#1
Gelistirici
En iyisi sanırım
Uzun zamandır backlink paketi satmaktayız ve şu konuda hep kararsız kalıyorum.
Forumdaki backlink paketlerine baktığınız zaman en kapsamlı paketler bile basit kalıyor.
Kişinin sattığı pakete bakıyorum ve ee ama ben bunu zaten paketimde sunuyorum oluyor.
Örneğin 40 adet profil backlink mevcut diyelim ki.
Biz bunu tek başına bir değer olarak sayıyor ve üstüne farklı "türde" bağlantılar ekliyoruz.
Rakipler ise bu 40 tane bağlantının domainini veya DA PA değerlerini tek tek yazıyor. (Biz DA +70 40 adet diyip geçiyoruz)
Özünde paket kapsamlı değil fakat o kadar detaylı gözüküyor ve kafa karıştırıcı ki insanlar paketler arasında fark olduğunu düşünüyor.
Bizde bütün konu tasarımını paket detaylarıyla doldurmak istemiyoruz diye gruplaştırıp koyuyorduk.
Şimdi bizim yaptığımız enayilik mi?
Ne olduğu anlaşılmayan domainleri tek tek bizde mi yazmalıyız?
EK NOT: Kimsenin işini veya satış stratejilerini kötülemiyorum, kendi kararlarımız için açtım bu konuyu.
Görüşlerinizi bekliyorum.
İyi forumlar dilerim, esen kalın.