Gelen mail varsa ona cevap ver biri kapanmadan diğerini yazmışın süreç uzuyor ciddi manada şuan özellikle çok geç dönüyorlar örnek A
sizin ki benden de beter.
Gelen tüm maillere cevap verdim zaten ilk başta onu öneriyordu ama türk pazarı olduğu için mi tam olarak bilmiyorum ama artık firmalar şu geç cevap verme olayını abarttılar. Bide destek alabileceğimiz bölüm yok. Canlı desteğe durumumu anlatıyorum biz bakamıyoruzz itiraz oluşturun. Oluşturamıyorum diyorum yapabileceğimiz bir şey yok diyip bir anda canlı destekten çıkıyorlar. Değersizleşti iyice.