Merhabalar
ayın 26'sında hesabım ödenmemiş borç diye askıya alındı. Hemen ödeme yaptım ve itirazda bulundum
28'inde itiraz kabul edilip askıdan çıkartıldığı söylendi ama halen çıkartılmadı.
Hesapta bakiye bulunmasına rağmen ödenmemiş borç yazıyor. Diğer kullandığım
hesaplardaki tüm borçları kapattım
bir sürü talep oluşturdum ama dönüş alamıyorum. Bu konuda bilgisi olan var mı ?