Teklifler ve mesajlar için çok teşekkürler araştırırken şu modele denk geldim red switchli güzel bir modele benziyor hem tasarım hem fiyat iyi gibi geldi yakında deneyimleyeceğim yorumumu ayrıca bırakırım.
https://www.pazarama.com/altec-lansi...-6970939959486
@Myvina; hocamın klavye güzel ama bi tık bütçemin üstü
@MMU; hocamla rakamda anlaşamadık. ama tabii o da haklı.
@ABCdigital; hocamla rakamda anlaşamadık birde numpad falanda olmadığı için içime sinmedi.

çok teşekkür ederim hepinize


MMU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elimde bu ürün var hocam,blue switch .İlgilenirseniz pm veya wp den ulaşabilirsiniz.
https://www.hepsiburada.com/msi-meka...-HBC00001XCVOA
Myvina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asus rog strix scope deluxe mevcut elimde hocam düşünürseniz görüşebiliriz
https://www.hepsiburada.com/asus-rog...-HBC00000EXHC9
ABCdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABCdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl yani hocam
ABCdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kırık yok hocam switch göstermek için çıkarmıştım
anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cahilliğime fgdhhghgfhd tamam hocam bakıyorum tekrar
jabbcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.akakce.com/klavye/en-ucu...993201625.html

tüm mekanizması tek tek birbirinden bağımsız ayrılmaktadır. Bİr tuşunuz bozulduğu zaman kullanılmayan bir tuş ile mekanizmasını değiştirebilirsiniz. Mekanik klavyenin en büyük problemini çözüyor bu sistem. 2.el bulursanız kaçırmayın ama bulamazsınız diye düşünüyorum herkes memnun.




bu arkadaşımızın switch sistemi aynı sistem sanırım bağımsız çıkmakta. sadece değişik olarak rog nx red olmayan switch var, ama yine rog nx switch. İşinizi görür
Myvina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen öyle hocam doğru.
semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mekanik değil, rgb de değil. Ama ışıklı ve çok klas bir klavye, daha dün satın aldım ve o kadar memnunum ki. Kalitesini aşırı belli ediyor. Logitech Mx Keys... Çok güzel ve kesinlikle tavsiye ediyorum.

Teklifler ve mesajlar için çok teşekkürler araştırırken şu modele denk geldim red switchli güzel bir modele benziyor hem tasarım hem fiyat iyi gibi geldi yakında deneyimleyeceğim yorumumu ayrıca bırakırım.
https://www.pazarama.com/altec-lansi...-6970939959486
@Myvina; hocamın klavye güzel ama bi tık bütçemin üstü
@MMU; hocamla rakamda anlaşamadık. ama tabii o da haklı.
@ABCdigital; hocamla rakamda anlaşamadık birde numpad falanda olmadığı için içime sinmedi.

çok teşekkür ederim hepinize