satın aldıgım biçok temada demo içeriklerde vardı,codecanyonda.ama temayı siteye direkt atıp,demo halinin gelmesini bekliyorsanız orada bi yanlış var.demolar,ayrı bi şekilde yükleniyor çünkü.kısacası,demoları import ettiniz mi?yoksa sadece temayı kurup,dedigim gibi demodaki gibi görünmüyor mu diyorsunuz?