Selam arkadaşlar Türk Telekom kullanıyorum şuanda 1 gb pakete 80 TL ödüyorum. https://www.turkcell.com.tr/paket-ve...us-9-gb-paketi bu pakete geçiş yapabilir miyim acaba? Bu paketten kullanan var mı?