türkiye gibi vergi borcu çıkar vekalet gerekirse nanayı yedin neden açarsınızki dil bilmez iz bilmez yerlerde borçlanıyorsunuz
Hocam neye göre bana bunu yazıyorsunuz? Birileri illegallik yaptı diye, herkes aynı mı?
Daha şirketi bile açmadım, yardımcı olacak güveneceğim kişi bulamadım. Kimlik vb vereceğim. Basit şeyler mi?