Evet hocam arçelik bayisinde tanıdık vardı 1 seneden fazla da tutmamda sakınca yoktu. Ev zaten hazır bi boya badana ufak tadilatlar yapılacak sonra eşyaları alacağım eve. Sadece bilezik mi mobilya mı öncelikli olsa diye ikilimdeydim
Hocam öncelik mobilyaya verin. Bugün 50 bin olan mobilya yarın 80-90bin oluyor. Altın max %5 hadi bilemedin %10 yükselir.