Bende aynı sizin gibi düşünüyordum. Askere gitmeden önce mobilyaları ve beyaz eşyaları aldım. Zaten çoğu yerin 1 yıl ücretsiz depo hakkı var.
Altın alsaydım o dönem üzerine baya bir eklemem gerekiyordu.
Evet hocam arçelik bayisinde tanıdık vardı 1 seneden fazla da tutmamda sakınca yoktu. Ev zaten hazır bi boya badana ufak tadilatlar yapılacak sonra eşyaları alacağım eve. Sadece bilezik mi mobilya mı öncelikli olsa diye ikilimdeydim