hakan79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında sağlık ürünü fiyatların düşük olması lazım. yüzümde kızarlıklık oluyor ve güneşe karşı hassaslaştı. Ben bunları kullanmak zorundayım. Ama o kadar pahalı ki sanki lüks bir şey alıyoruz. Tamamen sağlığımız için kullanıyoruz.
Geçmiş olsun hocam kesinlikle çok haklısınız, tamamen size katılıyorum. Bir ay önce aldığımız kremi bir sonraki ay kesinlikle aynı fiyata alamıyoruz.