pilli_bebek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla sorma hocam bizim hatun bizi alıştırdı bu güneş kremine. Yaz kış fark etmeden yüzümüze bu kremi sürmeden evden çıkamıyoruz.

Çok memnunuz, ikimiz de kullandığımız için fiyatını gözümüz görmüyor artık.
Aslında sağlık ürünü fiyatların düşük olması lazım. yüzümde kızarlıklık oluyor ve güneşe karşı hassaslaştı. Ben bunları kullanmak zorundayım. Ama o kadar pahalı ki sanki lüks bir şey alıyoruz. Tamamen sağlığımız için kullanıyoruz.