Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Azat’ı yıllardır tanırım. Yanında onlarca çalışanı olan Dünyanın farklı yerlerinde, farklı ülkelerde gerçekten ciddi yatırımları olan düzgün bir iş adamı. Yıllar önce beraber R10’da mücadele verdik..

Gerçekten son zamanlarda r10’da bazı kişiler artık boş mesajlar yazmaya başladılar. Her konuyu linçleme, kötüleme, her kişiyi boş görme huyundan vazgeçmelisiniz. Türkiye şartlarında alacağınız en iyi maaşı ve kolaylığı sağlarlar diye düşünüyorum.

burada herkes çoluk çocuk değil arkadaşlar milyonlarca dolarlık şirketi olan bir çok kişi var.. her konuya aynı şekilde yaklaşmayın artık. Eğer şartları sağlayanlar varsa iletişime geçer şartları beğenirse çalışır bu kadar basit

Yeni bir tür ceza türü oluşturulmalı. En azından gereksiz post kasmalardan, satış veya iş ilanı baltalamamayı öğrenene kadar,
-banlanmamalı fakat 2 ay yorum yazamamalı.

Bu tarz insanların sizde farkındasınız. bazen inanın gelecek abuk sabuk tepkileri düşündükçe açacağım konuyu geri siliyorum. Psikolojik baskı türü oldu.
Alıntı
Gerçekten son zamanlarda r10’da bazı kişiler artık boş mesajlar yazmaya başladılar.