Herkese merhabalar. Seneye düğün yapacağız. Bu yüzden evi yavaştan halletmeye başladım. Malum ekonomide her şeyi taksitle yapıyoruz bu yüzden hızlı ilerleyemiyorum. Ancak beyaz eşyaları tamamladım. Şimdi taksitlerim de bittiği için bir sonraki şeye geçeceğim. Bunun için öncelikle bilezik mi alsam daha mantıklı olur yoksa evin mobilyalarının taksidine mi girsem emin olamadım. Çevremde kimisi Ocak ayından sonra mobilya da dahil her şeyin fiyatı aşırı artacak mobilyaları al derken kimisi onların fiyatı çok fazla artmaz sen bileziğini önce al diyor. Bana kalırsa da sanki mobilya beyaz eşya gibi şeyler altından daha fazla fiyat artışı yaşıyor gibi. Bu konularda bilgisi olan dostlarım abilerim bilgilerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.