Xdrive 15Lİ var bende, hiç memnun değilim. Daha önce çeyrek fiyatına aldığım Adore Max Racing bile kat kat daha rahattı ama onun da derisi döküldü berbat oldu diye değiştirmiştim. Şimdi gözümü Hawk kumaş koltuklara diktim, kullanıcı yorumlarını ben de merakla takip ediyorum.