ben netspeed kullanıyorum dünden beri bende de yok internet. Dün çözülecek dediler 1 gün geçti çözülmedi. Sanırım yağmur var diye kimse gelip tamir etmiyor.
Ben bir de homeoffice çalışanım. Yağmurda mecbur ofise geçmek zorunda kaldım.