Arkadaşlar selam tam bilgi bulamadım da şimdi tecil bozmak isteyip bedelli yapmak istesem ücreti şuan ki fiyattan mı alacaklar yoksa 2024'e fiyatlandırmasına göre mi ödeyeceğim? bir sitede aralığa kadar başvurabiliyorsunuz yazıyor ama tam emin olamadım. Aydınlatabilecek var mıdır