Bu refleks bendede vardı sakız yuttukça geçti , geçmeden önce ağzıma bir yudum değil çok su alıyordum yada suyu lıkır lıkır içiyordum yutuyordum ister istemez geçiyordu daha doğrusu ekmek vs ilede denene bilir