sektörle alakam yok fakat maaş sorma konusunda arkadaşları anlayamıyorum, sevgili arkadaşlar siz hiç çalışmadınız mı ? Ya da hep mi küçük işletmelerde çalıştınız ? İş görüşmelerinin prensibi görüşülen kişiye istediği ücret bile sorulmaz firma bir teklifte bulunur kişi kendisi karar verir, bırakın şu ne kadar maaş veriyorsunuz sorularını, bu kadar niteliğiniz varsa başvurun şartlar uymaz ise bir kaybınız olmaz zaten.