erkantalhaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/
  • 3 saatte bir 4 adet ticari konunuzu kategorisinde en üste taşıma hakkı Konu UP (Mesleki Rank alınırsa 1.5 saatte bir)
  • Aynı kategorilerdeki konuların yukarı taşınma süresi ile ilgili detaylı bilgi için Tıklayın
Hocam nasıl kullanıldığını biliyorum aylardır kullanıyoruz zaten. Bug falan mı var diye soruyorum 2 tane farklı kategori olmasına rağmen birini uplayınca diğeri görseldeki gibi oluyor.