Merhaba Değerli R10.net Ailesi,

Öncelikle ilanımıza gösterdiğiniz ilgi için teşekkür ederim.

İlanın detaylı ve kapsamlı olması, şirketimizin projelerine ve adaylarımıza verdiğimiz değeri yansıtmaktadır. Ancak bazı konularda endişeleriniz ve sorularınız olduğunu gözlemledim. Bu konulara açıklık getirmek istiyorum:

  1. Maaş ve Avantajlar: İş ilanlarımızda maaş ve diğer avantajları belirtmemeyi tercih ediyoruz, çünkü bu konular genellikle mülakat sürecinde, adayın deneyimine, becerisine ve beklentilerine göre belirlenmektedir.
    Bu yaklaşımımızın, adaylarımızla daha kişisel bir bağlantı kurmamıza ve onların beklentilerini daha iyi anlamamıza yardımcı olduğuna inanıyoruz. Ayrıca şunu belirtmeliyim ki, sektör standartlarının üzerinde bir paket sunmayı hedefliyoruz.
  2. Türkiye'deki Yetenekler: İlanımızın detaylarına baktığınızda, belki de bu tür niteliklere sahip kişilerin Türkiye'de olmadığını düşünebilirsiniz. Ancak biz, Türkiye'nin ve özellikle R10.net ailesinin bu alanda büyük bir potansiyele sahip olduğunu biliyoruz. Bunu düşünme sebebimiz R10.net üzerinden ve Türkiye aday havuzumuzundan, bir çok istihdam sağlamış olmamızdan geliyor. Ülkemizde, global standartlarda çalışabilecek birçok yetenekli birey bulunduğunu biliyor, elimizdeki veriler ışığında; çalışma şartlarına, pozisyonun ve niteliklerin sağlamış olduğu maaş ve diğer yan hakların neler olduğuna zaten hakimiz. Esnaf zihniyetinde değiliz, belirttiğim gibi emeğin karşılığını karşılıklı görüşerek, deneyim, beceri ve beklentilerle belirliyoruz. Bir mekana garson aramadığımız aşikar, bu yüzden x paraya çalışacak personel arıyoruz demek bizim mantığımıza uygun değil. Onu da geçtim; eminim ki sizlerde biliyorsunuzdur: Bir mekanda çalışan, A isimli garson ile B isimli garsonluk yapan emekçiler dahi çoğu zaman farklı ücretler alıyorlar. (Bir önceki cümlemde esnaf/garson örneği verdiğim için bu şekilde örneklemeye devam ettim, rica ediyorum garson ünvanına takılıp, farklı polemikler çıkarmaya çalışmayın.)
  3. İlanın Detayları: İlanımızın detaylı olması, adaylara şirketimizin/projelerimizin beklentilerini ve standartlarını net bir şekilde göstermek içindir. Bu tarz detaylı ve ne aradığımızın bilincinde, kimine göre ise "king" (alıntı yapılmıştır) istihdam ilanları, adayların ne tür bir çalışma ortamı ve projelerle karşılaşacakları konusunda daha bilinçli olmalarını sağladığını daha önceki istihdamlarımızda çok kez tecrübe ettik. Silinen mesajlar da dahil olmak üzere; aranan özelliklerin çok fazla olduğunu bildiren aile fertlerini ileride Junior istihdam ilanı açtığımızda bilgilendirebiliriz. Bunun için bana özel mesaj yada LinkedIn üzerinden ulaşabilirsiniz ya da proje sayfalarımızı takip ederek ilanlardan haberdar olabilirsiniz.
  4. Ofis ortamı ve diğer imkanlar: İlanda belirtmiş olduğumuz yeni Türkiye ofisimiz "Google, Facebook, Amazon gibi teknoloji şirketlerinin ofis kampüslerinden ilham alarak tasarlanmış", konforlu ve bir çok çalışanın boş zamanlarında dahi ziyaret etmek isteyeceği bir kampüs, çok çeşitli imkanlara sahip ve kendi alanlarında öncü bir çok bilenen firma ile aynı çatı altındayız. (Bknz: https://webrazzi.com/2020/02/14/justwork-ofis-kampus/)
  5. Şunu da belirtmemizde fayda var: Türkiye'deki ofisimizi, uluslararası projelerimizle entegre olarak faaliyet gösterecek olan Türkiye iştirakimiz için açtık. Şu an kurumsal yaşantının getirdiği sınırlılıklar nedeniyle bazı bilgileri açıkça paylaşamıyoruz. Ancak, projelerimizin lansmanı ve PR çalışmalarımızın ardından, ses getiren projelerimizi her bir R10.net aile ferdi eminim ki öğrenecektir.
Değinmeden edemeyeceğim;
Bazı kullanıcıların gereksiz ve olumsuz yorumlarına rastladım. Bu tür yorumlardan anladığım kadarıyla, yeni üyeler R10.net'in değerini ve potansiyelini ya bilmiyorlar ya da göz ardı ediyorlar. (Genel gözlemlerim doğrultusunda söylüyorum, lütfen herkes üstüne alınmasın.) R10.net sayesinde bizler, çok uzun yıllardır sadece iş ortaklıkları değil, aynı zamanda değerli dostluklar ve kardeşlikler kurduk. Özellikle bir istihdam ilanına olmaması gereken yorumları yazan, yeni ya da eski R10 Ailesi üyelerine bir tavsiyede bulunmam gerekirse: R10.net ailesinin potansiyelinin farkına varın, yeni bağlantılar edinip, dostluklar kurun ve etrafınızda ne kadar başarılı insanlar/girişimler olduğu konusunda bilinçlenin. Çünkü burası gerçekten (R10.net) Türkiye ve biz eski üyeler için çok kıymetli bir platform, çok değerli insanlara ev sahipliği yapıyor ve bizim burada bu ilanı yayınlamamızdaki yegane amaç da bizim inancımıza göre "cevher" sayılabilecek potansiyeldeki insanları keşfedebilmek ve buraya olan bağlılığımızdan kaynaklanıyor.
Bundan dolayıdır ki; farklı projelerimizde yüksek sayılabilecek meblağlarda, ödüllü tasarım yarışmaları düzenledik ve bu yarışmaları sürdürmeyi düşünüyoruz. Zirâ ekibime az önce bahsettiğim "cevherleri" dahil etmek istiyoruz.

Son olarak, tüm yorumları dikkatle okudum ve alakalı olsun yada olmasın tüm geri bildirimleriniz için teşekkür ediyorum.
Şirketimiz, sürekli gelişim ve mükemmeliyetçilik ilkesiyle hareket etme üzerine kurulu. Bu nedenle, sizlerin geri bildirimleri bizim için çok değerli. Ancak yapıcı ve alakalı geri dönüşlerle bu konuya cevap yazmanızı rica ediyorum.

İlanımıza başvurmayı düşünen tüm adaylara ve R10.net ailesine çalışmalarında başarılar dilerim. Birlikte daha parlak bir gelecek inşa edeceğimize gönülden inanıyorum.


Sevgilerle,
Emre