R10 net üzerinden 2 iş yaptım biri yorum yapma birisi uygulama puanlama idi baktım böyle olmayacak kendim iş arayanlar sekmesinden iş ilanı açayım açtım da fakat konum silindi sebebi ise 5 ticaret puanımın olmamasıydı bu ticaret puanı nedir ?