merhaba arkadaşlar . kendimi mobil uygulama alanında geliştiriyorum şuan flutter üzerine kur almaya devam ediyorum . fakat . artık 21 yüzyılda no code platformlar çok ön planda bir kaç arkadaş codular kullandığını söyledi ve memnunlar . bizim forumdan kullanan varmı varsa memnunmu acaba?